Monday, January 19, 2009

2009, nuwe jaar en nuwe dinge

2008 het omtrent vinnig verby gevlieg. Ek dag dis winter en eweskielik is Desember verby. Dit was omtrent n besige jaar. Klomp nuwe dinge geleer en idees opgetel. Nuwe toerusting aangekoop asook bietjie begin network met meer fotograwe.

Ek is baie opgewonde oor die rigting waarheen troufotografie beweeg. Dis amper asof my kolegas almal nuwe potensiaal sien. Met soveel nuwe info en inspirasie van ander fotografie industries kan ek nie was om terug te kyk oor 2009 en te sien waarheer ons gegroei het nie.

Die blog wat ek hierdie jaar begin het, was ook verrassend aangenaam. Ek wens net ek het bietjie meer tyd gehad om te kon skryf. Ek hoop julle het darem nut uit dit uitgekry en darem bietjie die stories agter die couples gelees.

Toe ek vandag op Cape Weddings gaan toe sien ek VYF bruide by Nov/Dec van my waarvoor julle kan stem. Gaan loer asb na hulle fotos en stem, stem,stem.
Dankie vir julle almal se ondersteuning die jaar. Die was onvergeetlik. Hoop ek loop julle erens op n troue raak.Voorspoedige 2009!!!

Oor en uit.

No comments: