Wednesday, June 25, 2008

PIERRE EN ANLI - 7 Junie 2008


Drie weke na die troue is ek darem ook toe klaar met die foto's.

Hierdie was omtrent 'n "nuwe" troue. Ek het 'n nuwe kamera (Nikon D300), nuwe beligting (2 sambrele, pocket wizzards en 'n beauty dish)en ook nuwe editing sagteware(lightroom) probeer. Soos enigiets in die lewe beteken "nuut" eintlik "leer".

Ek moes lightroom van die begin af leer. Ek het dit maar gesien as 'n leerskool en seker omtrent 3 keer langer gevat as gewoonlik. Gelukkig het ek 3 weke af met troues. So dit het op die perfekte tyd gekom.

Wat aanvanklik stadig begin het, het al hoe vinniger geraak soos wat ek aangegaan het. Lightroom het 'n paar stunning nuwe effects wat die foto's NOG meer natuurlik laat lyk.

Die venue Roodezandt in Tulbagh is ook stunning en ons het lekker baie tyd gehad.

Pierre en Anli was groot sports so daar is nie 'n manier dat die fotos kon flop nie ;-)Dit was nogal baie "sattisfying" toe ek die foto's in slideshow-formaat vir Anli-hulle wys, toe loop die trane by foto 2 al!
Ek het maar net weer besef hoe persoonlik foto's is en hoe groot voorreg en verantwoordelikheid dit is om elke keer jou beste werk te doen.
Loer bietjie rond op my site vir Anli en Pierre se foto's.
groete!
Riekert

No comments: