Monday, June 9, 2008

Terug in die regte wêreld...


Die naweek in Tulbach was rerig fantasties gewees. Ek het Pierre en Anli se troue gedoen.

Wat dit so lekker gemaak het is die feit dat ek so baie mense geken het. Ek was ook die sidekick (Bridesmaid) se sidekick (date).


Van die sneeu het toe niks gekom nie. Dit was wel lekker chili in die aand. n Regte wintertroue. Anli was baie braaf met die fotosessie. Ons het die mooiste setting gehad vir die fotos en ek het ook die 1ste keer bietjie my nuwe sambrele en nuwe D300 uit probeer.


Die verdict: SUKSES


Ek het net vreeslik rongehardloop om batterye te ruil want my een flash word geaktiveer met die ander flash. So elke keer as iemand n foto neem dan gaan my flash af. Ek dink die gaste sal baie in hulle skik wees met die goeie beligting op hulle fotos . :)


Ek sal julle op hoogte hou oor hoe die fotos toe uitgekom het.


groete!

Riekert

No comments: