Wednesday, June 25, 2008

Admin Admin Admin


Sjoe, wat 'n jaar..


Dit was omtrent woelig dié jaar. En dit was julle klomp wat my so besig gehou het. Dankie vir elkeen van julle se aandeel daarin dat ek my passie kon uitleef. Sonder julle sou ek Saterdae my tv-kas afgeneem het.


Winter is ons troufotograwe se herlaaityd. Trouseisoen het sopas geëindig en begin weer ampertjies een van die dae. Ek is nou druk besig om al my admin agtermekaar te kry vir die volgende seisoen. Net graag 'n paar goedjies:


1. Albums

Ek weet dit was die een ding wat amper almal sê hulle nie regtigwaar in Suid-Afrika kan kry nie. Ek het toe bietjie gaan soek en uiteindelik iets gekry waarmee ek rêrig gelukkig is.Loer asseblief na die webblad en laat weet maar as julle belangstel: . http://www.rcphoto.za.net/albums.asp

2. Facebook

Jip, ek het ook geswig en 'n facebook-groep begin. Dit sal cool wees as julle kan join as julle op facebook is. Soek maar net vir “Riekert Cloete Photography”.


3. Website

My website is ook UITEINDELIK opgedateer. Gaan loer gerus bietjie as julle n kans kry. http://www.rcphoto.za.net/


4. Ander fotografie

Ek is geleidelik besig om my besigheid bietjie uit te brei om verskillende tipe fotografie ook toe doen. So as julle weet van mense wat ander tipe werk soek, stuur gerus aan.

Ek hoop die winter is darem nie te koud nie en hoop ons loop mekaar weer raak op 'n troue êrens!

Weereens baie dankie vir al die verwysings.
Groete

Riekert

No comments: